Snart sticker jag

Hej hopp!
Idag var det jobb, men inte så hemskt faktiskt.
Stod på bord (där man gör hamburgare, lägger ost och ketchup och sånt på alltså) så det var rätt chill. Trevligt folk som jobbade idag också. :)
Åkte hem och har nu spenderat lite tid med att göra mig i ordning och snart ska jag sticka. Ska träffa min vän, som vi kan kalla JD eftersom jag redan har en vän vi kallar J här i bloggen.
Kommer hem igen efter jobbet imorn, då storasyster kommer hit och hälsar på. Trevligt trevligt.

<3

Kommentarer
Postat av: JD

Jack Daniels

2009-08-18 @ 00:17:16
Postat av: Lina

ojoj, avslöjad.

När jag träffar "JD" betyder det alltså att jag sitter och dricker för mig själv hela natten. :P

2009-08-18 @ 00:21:43
URL: http://amusingname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0