Snart

Idag kändes som en lång dag på jobbet.
Fyra timmar utan rast och massa att göra.
Men trots stressen klarade jag att leverera i tid för det mesta.

Imorgon jobbar jag igen från tolv till fyra, sen ska jag och resten av familjen till storasysters lägenhet för att titta hur det blivit.
Jag bodde ju där nån vecka för ett tag sen, men sen dess har det nog hänt en del med lägenheten. Spännande. :)
Och sen är jag ledig till på Torsdag (om jag inte får nåt att göra på fotofronten). Ska bli skönt, har jobbat rätt mycket den här veckan.

Snart kommer mamma och lillasyster hem med godis.
Då ska jag snaska hela kvällen och somna rätt tidigt, så jag är utvilad imorgon.
Mår inte superbra för tillfället, och har lite huvudvärk på grund av olika anledningar, men blir nog bättre snart.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0