Sova nu? Jag? Haha, nej.

Tjenna.
Jag har inte så mycket att skriva om för tillfället, idag har jag bara varit hemma (förutom de där femtio minuterna jag var borta och cyklade och pantade burkar och flaskor).
Imorgon är det jobb som gäller igen, så jag ska gå och lägga mig typ NU. Är faktiskt trött också.
Vem är jag egentligen?
Aldrig att jag skulle gått och lagt mig innan tolv för några månader sedan...

Nu har jag för övrigt kollat lite närmare på det här med antagningen, och vecka trettiotre, alltså nästa vecka, blir man kallad.
Jag väntar spänt på kallelsen och hoppas på det bästa när uppropsdagen kommer (alltså att de som står före mig skiter i att komma...).
 
Nu ska nya Lina sova.
God natt!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0