Sova snart

Har varit snäll och lovat mamma att följa lillebror till skolan imorgon, så måste upp jättetidigt.
Dock slipper jag gå ut med hunden, så det är ju skönt.
Juste! Måste kolla upp närmaste bankkontor. Typ NU.
Öhm ja, för sen ska jag förhoppningsvis fixa fram de där pengarna som är mina.

Fick ett samtal vid tjugo i tio ikväll av en av mina arbetsledare (som dessutom alltid säger: "hej lina, godmorgon" typ varje gång han pratar med mig, vare sig det faktiskt är morgon eller sen kväll) som frågade om jag ville jobba fyra till sju imorgon, och jag sa ja eftersom jag inte har nåt bättre för mig och behöver pengar.

Sen jobbar jag alla dagar tills helgen då jag är ledig. Trodde att jag jobbade på lördag men jag hade fel.
På lördag ska vi dock fira min styvpappa som fyller år imorgon.
Vill hitta på nåt mer också, det kan vi nog fixa. :)

Men nu ska jag kolla upp lite saker och sen sova.
Börjar bli sömnig...
God natt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0