Time goes by

Yoes!
Idag måste ha varit lite av en lyckodag, för med posten kom två efterlängtade saker.
Det ena var kallelsen till uppropet för Journalistik och Multimedia-programmet (som visade sig vara den sjuttonde, alltså INNAN det andra uppropet, alla mina problem är lösta på den fronten!), och det andra var skatteåterbäringen från förra sommarens jobb (kanske lite gammeldags term, "skatteåterbäring" men jag använder det ändå. Så det så.). Niohundratolv kronor. Kanske inte sådär jättemycket pengar, men för mig gör det en hel del just nu.

Så... Det känns bra.
Måste komma ihåg att ta ledigt från jobbet på måndag så jag kan gå på uppropet.
Annars har jag redigerat massa bilder, legat framför tv:n, ätit digestivekex med smör och ost på och spelat Rayman Raving Rabbids TV Party. Livet leker. Eller nåt i den stilen.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0