Varför?

Okej... jag har sovit en hel jävla natt.
Så varför är jag fortfarande lika trött som (om inte tröttare än) när jag gick och la mig igår natt?
Det är ologiskt på alla sätt och vis.

Det är massa timmar tills jag börjar jobba.
Hoppas jag står på fritösen idag... Allt går mycket snabbare då.

Nästa vecka jobbar jag rätt mycket.
Bäst att vila upp sig i helgen.
Har ändå inga pengar...

Okej, om mindre än en månad får jag pengar.
Det är bra.
Då kan jag leva.
Fast egentligen kan jag nog inte det, eftersom jag ska spara till eller köpa en ny laptop, och så är jag skyldig både mamma och storasyster pengar.
Men nästa månad.
Då fan händer det grejer. Eller nåt.

Och om lite mer än två månader blir jag nitton.
Wohoo! PARTY!
Vad ska man hitta på då tro?

Nu blev alla mina tankar (eller ja, en liten del av dem i alla fall) inklämda i ett inlägg.
Trevligt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0