Vill tillbaka

Jag tänkte: "Hmm... borde man leta upp nån bild att lägga upp i bloggen?", började leta och såg genast massa minnen.
Och så kom jag på hur mycket jag längtar tillbaka till vissa stunder, nu när livet är lite ovisst. 
Just förtillfället börjar jag bli lite nostalgisk. Skolstarten är för många om runt två veckor, mindre till och med, och jag ska inte börja skolan igen, för första gången på tolv år. Det är lite galet. Kommer nog sakna skolan, ja, gymnasiet då alltså. Alla roliga människor och vissa lärare... MIN MENTOR! :) <3 
I alla fall, ni ska få lite bilder, som egentligen inte har såå mycket med skolan att göra, men det är saker som inte hade inträffat om jag inte gått på Kulturama.  
De här stunderna längtar jag tillbaka till just nu:

  
När Jag, A och J, efter vår fem dagars cykelresa från Södertälje, kommit fram till Örebro. Hela cykelresan var så galet jobbig men ändå helt jävla underbar. Jag kan fortfarande inte fatta att vi faktiskt gjorde det! 


En av de första utekvällarna efter att jag fyllt arton. Jag hade så galet kul och dansade flera timmar, tills fötterna var såriga och hemska.


När jag var i sälen med A, och, som vanligt, slängt mig ner i snön mitt ute i off-pisten. Så härligt.


Studentskivan, stolt visar jag upp hur jag skadat min arm. Älskar den snygga läppstiftsmustaschen och hur peruken tappat fästet lite... :P Den kvällen var också helt galet underbart rolig, och dansade så jeeevla mycket!


Galenskaperna efter studentskivan var också helt underbara, och jag vill tillbaka till den där kalla utomhuspoolen vi crashade vid tre på natten...

Ja. Det är en blandning av friluftsliv och party. Men, stunder att minnas och som jag skulle vilja uppleva hur många gånger som helst om det gick.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0