Andra advent

Idag är det andra advent.
Helt sjukt vad snabbt tiden går egentligen. Bara flyger iväg... Snart är det jul liksom.
I alla fall har vi firat lite här hemma idag.
Storasyster kom över och vi bakade lussebullar och fikade med två tända adventsljus i adventsljusstaken jag gjorde i träslöjden i grundskolan på bordet. Jag satte väl i mig ungefär hälften av alla bakade bullar och var väldigt mätt och belåten efteråt.



Resten av kvällen myste vi framför tv:n och tränade lite gitarr. Jag har blivit lite bättre än jag var igår och förhoppningsvis kan jag spela hela låten så bra som den ska spelas inom en snar framtid. Då kan jag fortsätta träna på andra låtar också. 

Idag var en mysig dag i alla fall, och julkänslan börjar komma nu, även om det känns helt overkligt att det redan är juletider igen. 

<3


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0