Depp-mode

Duuude vad jag är seg just nu.
Inget känns kul att göra och jag har lite halvt ångest över att jag fortfarande inte lärt mig nåt inför tentan imorn, och ändå kan jag inte sätta mig och plugga. Då blir jag ännu mer seg och deppig.
Mitt rum behöver ljus. Borde köpa en sol eller nåt.
Eventuellt en taklampa. Nu har jag bara en liten bordslampa på byrån och den hjälper ingenting nu på vintern.

Ja, just nu är jag i depp-mode, men imorgon blir det nog bättre. När tentan är avklarad i alla fall. 
Hade inte planerat nåt i helgen och tänkte att det kanske skulle bli rätt lugnt, men det verkar det inte som längre. 
Blir ju tentaöl imorn och på lördag kanske jag ska se ett band spela. Basisten gick i min klass i gymnasiet så det vore kul, och de är riktigt duktiga också. Förhoppningsvis hittar jag nån som vill följa med.
Vad jag än gör ska jag dock inte göra av med så mycket pengar. Det har jag inte råd med nu när jag måste köpa presenter och juklappar.

<3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0