Det jag inte vill

Jag vill inte plugga, nej.
Det känns inte sådär jätteroligt.
Särskilt inte när jag vet att jag kommer somna så fort jag sätter igång att läsa, eller så kommer jag sitta och tro att jag läser och fortsätta scrolla sidorna ner för att sen komma på att jag bara suttit och tänkt på annat och egentligen inte fattat ett skit av vad jag "läst".
Jag funderar på att ta en liten sovstund innan... Fast då måste jag gå ut med hunden när jag vaknar och sen blir det nog en sen start på pluggandet.
Äsch, vi får se.

Idag var jag i alla fall i skolan från nio till elva för opponering och handledning av riksartiklarna.
Det gick bra. Jag fick mycket bra kritik men också sånt jag skulle ändra på för att göra det bättre...
Sen åkte jag hem och somnade på bussen. Lyckades åka förbi min station. Som tur var ligger slutstationen rätt nära mig ändå så jag passade på att handla lite innan jag gick hem. 
Nu har jag ätit och tänkte som sagt sätta igång med plugg... Snart. Kanske. 
Tror jag lägger mig ner ett tag först... Och bara blundar lite...

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0