Grymmaste kvällen!

Woohooo!
Kom hem från Paramore-konserten för ett tag sen.
Det har varit en underbar och galet rolig kväll och nu är jag helt jävla DÖD!

 
Före konserten...                                                      ...och efter
Kvalitén på webcamen är inte den bästa, men jag kan lova att jag såg rejält sliten ut direkt efter.


Jag mötte JJ vid halv sex och vi ställde oss i kön, som var längre än vi hade trott att den skulle vara två timmar innan det skulle börja. Köade i lite mer än två timmar och sen fick vi äntligen komma in.

Vi köpte en cola och varsin varmkorv som vi drack och åt innan och sen gick vi in och började trängas.
Redan när vi kom in var vi helt döda båda två.
Tre förband spelade innan Paramore kom upp på scenen, vilket gjorde att vi blev ännu tröttare. Men det tredje bandet var riktigt bra och sångaren rätt het så då blev man lite pepp.

Efter att ha väntat länge och väl kom de äntligen upp och började spela, nångång efter tio. De var så jävla grymma och jag hoppade, dansade, headbangade och sjöng som en galning, svetten rann och håret var en enda röra. Underbart! Jag ignorerade hur ont jag hade i hela jävla kroppen och bara fortsatte.

Efter att de kört massa låtar sa Haley att det var slut och bandet gick av scenen. Då började hela publiken skrika och klappa för en encore, och efter ett tag kom de ut igen och körde Misguided Ghosts akustiskt och sen Brick by Boring Brick som avslutning. Sista låten orkade jag knappt stå längre och det kändes typ som att jag skulle få en hjärtattack eller nåt, och när det väl var slut skyndade jag till det lilla cafét de hade där och köpte tre cola, varav två var till mig själv, och sen svepte jag dem båda på typ tjugo minuter. Den första tog väl en sådär fem minuter att dricka upp. Haha.

På tunnelbanan var jag helt död och folk tittade på mig som om jag var knäpp...
Nu är jag fortfarande helt död och ska nog begrava mig själv under täcket snart.

Det enda ordet som verkligen kan beskriva min kväll är AWESOME! Sådeså. Med många utropstecken efteråt.


Ett av förbanden... Tog ingen bild på när Paramore spelade för jag var upptagen med att ha galet kul, och filma lite. :)

<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0