I think it's called friendship

Jag har inte riktigt varit med om det på samma sätt förut. Aldrig riktigt på det sättet som det är nu. Det har väl funnits gånger då det känts extra bra, men det här är något annat, något nytt. Det kan vara att det kommer från olika håll allt på samma gång, eller så är det bara så att jag förändrats på något sätt under åren. Jag är inte helt säker.
Det enda jag vet är att det är en underbar känsla när man inser att en relation med någon stärkts otroligt mycket. En vänskapsrelation i det här fallet. Eller egentligen flera. Det pirrar till i magen, nästan som om jag vore kär. Och det kanske jag är också. Det finns väl olika typer av kärlek. Det känns i alla fall bra. Att vara omtyckt, att vara någon som folk vänder sig till och som de vill spendera tid med.
Jag blir så stolt över mig själv också. Att jag har utvecklats så mycket. Från att ha varit en tyst liten mus har jag blivit självsäker. Mer utåtriktad, gladare, roligare. Det känns bra. Riktigt bra.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0