I've been busy

Ehm, hej.
Har inte skrivit på tre dagar tydligen. Tiden har bara flugit iväg.

I alla fall fick jag plats i radiokursen den här veckan, så det är det jag varit upptagen med för det mesta. Intervjuat folk, blivit utstirrad utanför skolan där jag stod med bandspelare, mikrofon och hörlurar och babblade om snön, burit på tunga grejer varje dag...

Sen har jag haft lite annat för mig också.
Igår var jag på rättegång (för att vi skulle skriva rättegångsreferat...) och sen åkte jag in till stan med lillasyster och köpte julklappar. Har några kvar att köpa nu bara, awesome!

Och så har jag fotat lite. Man blir ju inspirerad av den fina snön som täcker marken! Nu har det ju varit världens snöstorm dessutom... Helt galet. Men kul. Jag älskar det.

Ja, i grova drag är det ungefär det jag har sysslat med dessa tre dagar.
Och idag fick jag reda på nåt väldigt kul... Men det förtjänar ett eget inlägg, så kommer snart!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0