LÄGENHET!!!

Jupp, jag kommer snart ha egen lägenhet! Helt underbart!
Syrran och hennes pojkvän flyttar till en större i februari, så då tar jag över hennes etta. Det kommer bli så jävla kul att flytta hemifrån. Jag menar, jag trivs ju här hemma men jag känner ändå att jag vill bo själv. Det är nog bra att lära sig att klara av allt själv rätt tidigt också.

Eftersom syrran och hennes pojkvän åker utomlands nu snart ska jag bo i hennes lägenhet en månad när de är borta, och sen när de kommer tillbaka är det bara lite mer än en månad innan de ska flytta...
Det är lite läskigt, men ändå så jävla kul!
Jag är så glad just nu så det är inte sant. Crejsy shit liksom!


Älskar området! <3

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0