Lördagsnatten...

...blev inte fullt lika lyckad som fredagsnatten.
Okej, inte alls lika lyckad.

Men det är lugnt.
Det var kul att se dem spela i alla fall, och träffa några gamla klasskompisar.
Men det var ett helvete att ta sig hem sen... Inget gick därifrån, Trekanten, klockan två så jag var tvungen att först gå till Liljeholmen och vänta på tunnelbanan i typ tio minuter, byta i slussen för att sen gå av i Gullmars för att byta igen, men då skulle inte min tunnelbana gå förrän om fyrtio minuter. Åkte en station till för att se om man kunde byta där istället men då stod det att den skulle komma om tjugofem minuter. Dock kom den tio minuter senare och jag kunde åka hem. 
Under den resan hem kom jag på att jag verkligen måste skaffa nya hörlurar till mp3:n. Den ena hörluren fungerar inte så jag hör alla som babblar och fylleskriker och skit när jag sitter på tunnelbanan. Måste stänga ute allt med min musik för att tiden ska gå snabbare... 

Ja, det var väl lite halvtrevligt på nåt plan i alla fall, så jag ångrar väl mig inte att jag åkte dit. 
Tur att jag åkte dit så pass sent som jag gjorde i alla fall, för bandet jag skulle se var de sista som spelade.

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0