Lugn

Imorgon är sista skoldagen på ett rätt långt tag för mig. Himla skönt tycker jag. Att få vara ledig och ha tid att göra andra saker, tänka till exempel. Det har jag inte haft så mycket tid till på ett tag. Förhoppningsvis får jag ju resa iväg också. Det skulle vara guld. Då skulle jag vara helt och hållet nöjd. Åh, det vore så kul... Måste fixa det på nåt sätt.
Jag skippar praktiken nu i januari och gör den i sommar istället. Det känns bättre. Jag behöver lite tid bort från allt som har med skolan att göra nu ett tag. Sen blir det bra. Sen börjar något nytt. Något bättre, förhoppningsvis. Jag är rätt säker på det. Det blir bra det här. Allt löser sig.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0