Sjuk igen va

Åh, så underbart.
Nu hostar jag som en gammal gubbe igen. Och nästan mer än nånsin...
Känns bäst. Inte.
Nej, nu får jag fan se till att bli frisk på riktigt för en gångs skull.

Har ju varit sjuk till och från hur länge som helst, bara för att jag så fort jag känt mig frisk (och även när jag inte gjort det...) åkt ut på äventyr och blivit sjuk igen (eller sjukare).

Det blir nog en lugn helg nu, av många anledningar.
Dels måste jag bli frisk, dels har jag inga pengar att lägga ut på party längre och dels har jag festat kanske lite för mycket på senaste tiden. Man måste ju leva men det kanske är smart att chilla lite då och då också. Så jag kanske sitter hemma och kollar Idol och spelar gitarr (blir bättre och bättre...), eller så åker jag iväg och gör nåt som kostar mindre pengar och som inte gör mig sjukare.
Vi får se. Jag kan inte lova nånting... Men jag borde ta det lugnt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0