Sliten

Kryssningen var... många olika saker.
Rolig, galen, mindre rolig. Allt möjligt.
Hela gårdagen var galet hektisk.

Började med att jag gick upp tidigt för att hinna in till stan innan skolan.
Sprang runt som en galning från tio till tjugo i tolv och letade presenter till lillasyster och trodde länge att jag inte skulle hitta nåt alls, men tillslut hittade jag allt i alla fall, skillad som jag är.
Hann till och med hem för att äta och gå ut med hunden innan jag var tvungen att åka igen. 
Hade en lektion på två timmar ocvh åkte in till stan och åt, sen åkte jag till Ami och så åkte vi tillsammans till Värtahamnen, mötte upp de andra två på vägen dit. 

Klockan halv åtta åkte vi med båten och började festa typ en timme senare. 
Det var fullt med killar som gjort lumpen där, alla hade typ hytter brevid vår, så vi hängde massa med dem hela kvällen. Hade askul med musik på högsta volym och party till typ tre, sen kom vakterna och sa att vi var tvungna att stänga av. Partydödare om något... 
De tre följande timmarna gick jag runt med två till och letade nåt kul att göra men det var dött i princip överallt då redan. Så vid sex gick jag och la mig och sov till typ ett idag. Hur skönt som helst. 
Hela dagen idag har jag bara tagit det jävligt lugnt. Skönt. 

Ja... gårkvällen/natten var rolig, men idag satt jag mest och ville att vi skulle vara hemma igen så vi kunde äta. Vilket vi gjorde också. Så fort vi kom fram åkte vi till Donken och jag satte i mig en Lilla menyn med cheeseburgare och jordgubbsmilkshake och två extra cheeseburgare. Gott var det. 

Nu är jag galet trött.
Ska nog sova rätt snart tror jag, måste bara ut med hunden och så först. 
Imorn är jag i princip ledig från skolan, så jag ska ta det lugnt här hemma och sen åka med lillebror och hjälpa honom med presentköp innan vi firar lillasyster. 

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0