Spontanitet

Det verkar vara så att nästan hela mitt liv numera består av spontana beslut.
Det känns kul, för jag har verkligen inte varit en sån person innan.
Jag har velat planera allt till punkt och pricka och i tid, så att ingenting går fel.
Numera gör jag det jag känner för, inom rätt gränser då alltså. Men helgerna är nästan alltid oplanerade in i sista stund, och jag har vant mig vid att inte riktigt veta vad som kommer hända eller när. Det känns otroligt skönt.

Och på tal om spontana beslut så bestämde jag och Ami oss för att sticka på kryssning imorn.
Några hon kände skulle tydligen dit så för några timmar sen smsade hon och frågade mig om jag ville följa med och efter lite planering med hundhjälp och skolgång var det bestämt, och nu är biljetter köpta.
Vi åker halv åtta imorgon kväll och kommer hem igen kvart över sex på tisdag. 
Jag tror och hoppas att det blir askul! 



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0