Tequila

Om det vore en god morgon skulle det vara min hälsningsfras. Men nu är det inte det.
Mitt huvud värker och jag är seg som fan.

Igår var en trevlig kväll.
Mötte upp JJ och sen Ami och så gick vi till Söderkällaren till klassen som satt och myste.
Det var så många där och vi fick nästan inte plats till en början, men sen blev det trevligare och vi satt och snackade ett tag. Självklart började jag och Ami snacka gamla minnen om gymnasiet (som faktiskt inte var så länge sen, men känns som flera år bort). Ja, vi satt där och babblade med klassen ett tag också och sen vid halv ett drog jag och Ami vidare till ett ställe som heter Nype. Det var rätt bra där faktiskt, och vi dansade en del.
Sen vid tre drog jag, Ami och en kille hon känner till donken och åt, och sen åkte jag hem.
Kom väl hem vid halv fem och somnade typ på en gång.

Vaknade för ett tag sen, med huvudvärk.
Men den kommer och går lite, så det är nog ingen fara.
Dock vet jag inte om jag pallar sticka ut och festa ikväll igen eller om jag ska ta det lugnt.
Vi får se hur jag mår sen...

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0