Tiden går snabbt. Och långsamt.

Jobbar på en bildsummering av mitt år. Det tar rätt lång tid och jag blir nog inte klar på ett tag. Året måste ju ta slut också.
Imorgon är det nyårsafton och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. Alla mina nära vänner är antingen bortresta eller ska fira med familjen. Känns inte sådär superkul. Men jag ska höras med en tjej som var med på båten och kanske följa med henne och hennes vänner ut sen. Annars stannar jag väl hemma med styvpappa och småsyskon. Ska nog dit ett tag i alla fall. Vare sig jag går ut eller inte tänkte jag lämna vovven där över natten. Han saknar resten av familjen.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Antingen stannar jag här eller så åker jag iväg en stund. Vi får se.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0