Trött dag

Okej, snabb recap av dagen:

Vaknade tidigt och gick ut med hunden, fixade lite, sen till skolan för redovisning men jag kunde inte redovisa för att grejer skiter sig hela tiden. Sen åkte jag hem till A, gav klappar, fick klappar, babblade lite, la mig ner i hennes säng och somnade. Åkte hem, satte mig vid datorn. Inget att göra. Msn:ade med J, frågade om hon vill gå på bio, vi bestämmer att vi ska se The Box och jag skyndar mig in till stan. Kollar filmen, aslång, jättekonstig, alldeles för mycket olika saker i samma film... Fryser. Åker hem igen. Sätter mig i sängen under täcket med datorn i knät och slår mitt rekord i GridshockFacebook

Nu ska jag kolla något eller några avsnitt av How I Met Your Mother innan jag somnar.  

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0