36

Konstigt nog börjar jag bli riktigt trött.
Jag vaknade ju vid två, så jag borde fortfarande vara pigg, kan man tycka.
Men min kropp är konstig... Så det blir väl till att gå och lägga sig snart.
Först måste jag dock ut med hunden.

Imorgon ska jag fota igen. Känns bra, så hinner jag tjänas lite mer pengar innan månaden är slut.
Nästa månad är då jag börjar tjäna pengar på riktigt. Kommer bli jävligt skönt.
Då kommer jag antagligen köpa en ny laptop. Det kommer också bli jävligt skönt.
Snart kanske jag till och med kan flytta hemifrån, ja, om det ordnar sig med lägenhet och så... Finns en eventuell möjlighet, men det är inte säkert. Och annars blir det ju rätt svårt att hitta nåt.
Men så småningom...

Och juste, rubriken syftar på sidan jag kommit till i min bok.
Men nu orkar jag inte skriva mer på den ikväll.

<3

Kommentarer
Postat av: Milly

God morgon på dig!

Hoppas att du får en underbar dag!



Allt bra med dig?

Kram ♥

2009-07-28 @ 11:07:25
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0