Att sova är najs

God morgon. Eller nåt.
Visserligen vaknade jag för mer än två timmar sen, men ändå...
Rätt länge sov jag alltså.
Vaknade med världens magvärk, öppnade gardinerna och kände solen värma. Så jag gick ut och la mig på balkongen, fullt påklädd, för att värma mig en stund. Sen gick jag in igen, åt mat till frukost i sängen och glodde på tv, och nu har jag satt mig här vid datorn.

Hade tänkt lyssna på musik och skriva, nu när jag är ensam. Har bara inte kommit igång än. Bara med musiken. Lyssnar på myspace, en av mina gamla klasskompisars band. De är duktiga. :) Känns fortfarande lite konstigt att hänvisa till de från Kulturama som "gamla klasskompisar", men jag vänjer väl mig.  

I alla fall borde jag börja skriva nu. Så det ska jag.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0