Blaj

Tjoho!
De senaste timmarna har jag umgåtts med mamma och storasyster.

Vi har stirrat på tv, de har ätit pizza (inte jag, shocking!), vi har ätit glass med strössel, choklad, druckit kaffe och snackat. 
Mysigt. :)
Jag börjar bli rejält jävla trött. Vilket också är ganska konstigt. 
Hade velat skriva lite mer på min bok... Vet inteom jag orkar dock. dessutom tror jag att office-pakatet fortfarande inte funkar, så då måste jag skriva i wordpad och det suger ju rätt hårt... Så... Jag vet inte. 
Annars sitter jag väl här en stund och lägger mig och sover sen. 
Syrran stack nyss. Mamma tittar på tv. 

Så måste jag ju ut med hunden igen sen också... Blä säger jag bara. Antagligen somnar jag nånstans på vägen.
Men öh, nu till nånting jag inte vet vad det blir. 
<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0