..........

Det är tio punkter däruppe, om jag räknat rätt.
Och ja, jag tänker använda mattegrejen för alltid. Eller ja, i alla fall tills jag gått och lagt mig.

Jag trodde att jag skulle sova, men jag hade fel.
Nu tror jag det igen. Kanske har jag rätt den här gången. 

Btw, innan jag somnar tänkte jag lägga till några saker. 

¤ J ringde mig två gånger på raken idag under tiden då jag satt på BK och läste, vet fortfarande inte vad hon ville, och är aningen nyfiken. 
¤ Jag hade sagt till mig själv att jag skulle ringa både arbetsförmedlingen och tandläkaren idag, men har inte gjort något av dem. 
¤ Jag har mirakulöst kvar godis från igår, och har suttit och snaskat på det under hela kvällen, men har fortfarande kvar en del (den där var mest för att suktas...). Jag kanske blir tjock på riktigt nu. 

Och NU ska jag sova. 
Jag ljuger inte. 
Lite självkontroll har jag allt. 
Tror jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0