Fixar med musik

Tjo!
Just nu sitter jag och faxar lite med min musik, för över till folks mp3:er och fixar lite nytt.
Det är roligt att influera andra... Som att min lillasyster vill ha massa av den musiken jag lyssnar på. Det är kul tycker jag. :) BRA musik. Haha.
Men sen tycker man ju alltid att det man själv lyssnar på är den bästa musiken, såklart. ;)

Storasyster är här också, hänger lite.
Snart kommer styvpappa, lillebror och vovve med efterätt.
Vi har inte ätit lunch än, jag har inte ens ätit frukost... Om nu inte lite marabou, kaffe och kex räknas som frukost. Haha. Jag vaknade ju vid tolv, så kändes lite sent för frukost, och sen kom ju syrran så då skulle det drickas kaffe och grejer.
Börjar bli lite hungrig.

Ska väl äta snart antar jag.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0