För att internet hemma inte funkar

Ovan ser ni anledningen till varför jag inte skrivit på nästan två dygn.

Igår var jag i alla fall på BK och jobbade, fick lära mig broilern och tyckte själv att jag klarade det bra för att vara första dagen. Efter det stack jag hem och åt god mat, med en liten förrätt innan eftersom maten tog lång tid (har ni inte smakat osten halloumi ska ni fan göra det, det var asgott! Man steker den... Med tomat till är det mums!)
Sen degade jag framför tv:n eftersom internet inte funkade och jag inte kan skriva på min bok när mamma kollar på tv i samma rum.
JUSTE, glömde jag att säga att jag försov mig och kom sent till jobbet? Så jävla korkat, satt uppe till typ ett natten innan och sen vaknade jag typ tio (då bussen jag skulle ta redan gått för fem minuter sedan, och nästa inte gick förrän en halvtimme senare). Så jag rusade upp och gjorde mig i ordning, och så hann jag med den andra bussen. Men maan vad pinsamt det var... Och jag som aldrig kommer försent...

I alla fall... Så låg jag i sängen resten av kvällen, kollade på Deep Blue Sea, och sen sov jag.
Idag jobbade jag igen och märkte att broilern var lättare än jag trott. För nu fick jag nämligen stå i fritösen (inte i, men vid...annars hade jag skadat mig rätt rejält). Det var skitstressigt och tillslut var jag tvungen att bytas ut. Haha, så jag fick broila igen. Men jag lär mig väl att hantera det där bättre efter lite träning.

Åkte hem, åt mat, packade ihop lite grejer, tog med mig vovven och gick hit, till styvpappas lägenhet. Eftersom internet inte funkade hemma och jag har lite grejer samt mat som behöver ätas upp här tyckte jag att det var smart. Ska gå med vovven till mamma senare ikväll igen.
Nu ska jag laga lite gottgott, och sedan ska jag väl chilla lite framför tv:n och så. Kanske skriva lite på boken.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0