Format

Jag kom på en sak.
Eller, egentligen har jag tänkt att jag ska göra det så småningom hela tiden, men nu kom jag på att jag lika gärna kan fixa det redan nu.
Ja, fomatet på min bok alltså.
Istället för att skriva i det vanliga fomatet det redan är i i Word har jag ändrat så att formatet är mer likt en boks format. För hur många böcker läser man i A4-format egentligen?
Nu är det istället en halv A4 per sida. Och med det kan jag räkna lite lättare hur många bok-sidor jag skrivit. Hittills är det trettiotvå.
Dock har jag fortfarande inte börjat fortsätta skriva än... så det ska jag göra nu.
Men snart kommer nog alla hem igen och då finns det inte så mycket tid kvar för mig att skriva. Men ändå.


Där slutade jag skriva igår...

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0