Goddag

Tjo tjo.
Idag är jag rätt trött.
Sov inte speciellt mycket inatt.
Sen halvsov jag väl till typ ett nångång, och gick upp och satte mig och skrev.
Ja, jag har börjat skriva igen. :) Underbart.
Jag hade ju börjat skriva på en "bok" på engelska, men nu bestämde jag mig för att jag ville skriva den på svenska istället, så igårnatt satt jag och började översätta det jag redan skrivit, samt la till massor av detaljer och beskrivningar, och just nu tar jag en liten paus från skrivandet.
Det är boken jag läser nu som inspirerade mig till att börja skriva igen... Den handlar nämligen om en författarinna. Dessutom älskar jag sättet Kajsa Ingemarsson skriver på så jag låter mig inspireras av hennes sätt att beskriva detaljer i t.ex. hus och så, för det är någonting jag haft svårt för innan.
Så förhoppningsvis får jag mer tid till att skriva på min "bok" även när jag inte har en tom lägenhet att sitta i... 

Nu ska jag kolla tv, för jag känner för att sega lite. 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0