Goder morgon!

Tjo tjo!
Egentligen är jag inte så glad och hurtig som det verkar.
Har varit tvungen att springa upp ur sängen tre (fyra?) gånger sedan tjugo i fem till typ sju imorse. Min vovve mådde inte bra... Dock hjälpte det inte att gå ut eftersom han mådde illa på golvet alla gånger i alla fall.
Stackars vovve. Och stackars mig och mamma.
Så... Jag vet inte riktigt hur mycket djup sömn jag egentligen fått inatt. Är inte så galet trött just nu i alla fall, men vi får väl se hur det blir senare.

Snart ska jag ut med hunden ännu en gång för att se hur han mår, och sen vid två ska jag in till syrrans jobb och lämna minneskort och sen direkt in till jobbet.
Kommer väl vara hemma igen vid typ halv åtta nångång... Usch.

<3



Och mitt i skrivandet av detta inlägg var jag tvungen att springa ut igen...
 Han verkar må lite bättre nu i alla fall. Får väl hoppas att det inte blir så mycket problem när jag åker snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0