Hej stress

Yo yo!
Idag har jag på de få timmarna jag varit vaken:


¤ Varit ute med min vovve
¤ Trimmat min vovve
¤ Varit ute med min vovve igen
¤ Kollat upp hur mycket det skulle kosta för mig att åka på hultsfredsfestivalen och insett att chansen att det händer är mindre än jag trodde från början
¤ Tackat jag till att jobba långt bort åt helvete imorgon
¤ Fått ett samtal om ett annat jobb... 
¤ Bestämt intervju för det jobbet idag klockan tre
¤ Hållit på att svimma av förvirring och stress (kändes det som i alla fall)
¤ Svettats i värmen

Så... Snart ska jag väl äta lunch och göra mig i ordning för att åka ut till Farsta på intervju. 
Förhoppningsvis dör jag inte av värmeslag på vägen dit eller tillbaka.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0