Inte

Har fått mina antagningsbesked nu.
Står som reserv 45 på den utbildningen jag ville gå... Så... Det blir nog inget med det i år. Om nu inte massa tackar nej. Vilket jag knappast tror kommer hända.
Så... Jag får väl jobba ett år. Jag menar... Det var ju planen från början ändå, men sen hoppades jag på det här, så nu är jag ju självklart lite bummed. Men men, vi får se det som en möjlighet istället.
Om jag jobbar ett år får jag mer erfarenhet av arbetslivet och livet i allmänhet, och så kan jag ju göra högskoleprovet och grejer, och söka in nästa år igen. Vem vet, på ett år kanske jag hinner skriva en bok och bli världskänd författare. Haha. Nej men... Jag har ju ett projekt på gång, en bok alltså. Så jag har ju tid att skriva antagligen. Vilket är rätt bra.

Nej, nu ska jag strunta i att vara besviken. Istället ska jag chilla järnet här tills min vän kommer. Och då ska vi nog chilla järnet lite till. :)
Juste, var ju inne i stan med mamma idag, eller, vi var inne på söder. Hittade trevliga fynd som jag ska visa typ NU. I ett nytt inlägg.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0