Jag hade faktiskt tänkt skriva

Ja, i bloggen alltså.
Det blev bara aldrig av.

Har fotat mig själv lite, och "dagens outfit". Haha. Jag tyckte jag var lite het, så.
Hade alltså tänkt lägga in den bilden, och typ så...
Ja. Senast jag skrev skule jag ut och springa.
Sprang gjorde jag, men jag gick nog mer. Fick ont i ryggen och ville inte göra illa mig alldeles för mycket.
Sen kom jag hem, tog ett bad, degade framför Privileged, gick ner och köpte godis, kom hem, åt godis och kollade på Mean Girls




Kollar fortfarande på dvd-filmer på x-boxen. Gamla, kära x-box. Vi har ingen DVD. :P

Sen satte jag mig vid datorn för att skriva, men började istället msn:a med A, som jag inte pratat så mycket med på ett tag. Det var trevligt. 

Och imorgon ska jag jobba. Börjar dock klockan två, så det är ingen brådska att sova. Men ska nog göra det snart ändå, för jag börjar bli lite trött och måste ju ut med hunden imorgon bittit och så. 
Men jag lägger in outfit snart... 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0