Jag har inte riktigt tid...

Hej.
Idag har jag
jobbat, kommit hem och jobbat mer,
cyklat ner och handlat (och hämtat FURminator),
ätit lite,
varit ute i skogen med syster och FURminatat vovven,
löst en lätt sudoku och försökt lösa två medelsvåra men failat...
Och ehm...
ja.

Imorgon är jag ledig (typ) och ska åka och träffa en vän några timmar under dagen. Sen måste jag jobba mer, redigera klart alla bilder.
Börjar dock inte jobba förrän halv fyra på fredag, så det är ju najs.

Jag har inte tid att blogga så mycket nu.
Och jag vet inte vad mer jag ska skriva...

Måste gå och lägga mig snart.
Eller, egentligen måste jag inte, men jag är trött.
Och så vill jag läsa ut boken. Fast egentligen vill jag att den ska vara för evigt.
Dessutom är jag hungrig, men man kan ju inte äta nu...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0