Jobb, jobb, jobb...

Idag var jag som sagt och fotade igen. Det gick bra.
Fick fota lite barngrejer och några klänningar. Fotandet tog ungefär tre timmar, och sen åkte jag hem.
Hade lyckats glömma äta lunch innan jag åkte vid halv två och var därför vrålhungrig när jag kom hem. Hade dock fått lite vaniljyoghurt av syrran väl på plats, men det mättade inte mycket.

Nu har jag ätit två gånger och skrivit produktbeskrivingar för klänningarna jag fotade, och är klar med jobb för dagen. Men mer jobb kommer fylla resten av den här veckan.

Imorgon
jobbar jag på BK från elva till halv tre, och efter det ska jag hem och jobba mer, redigera bilder.
På torsdag är jag ledig från BK och tänkte då redigera resterande bilder.
På fredag jobbar jag på BK, och efter det ska jag in till syrrans jobb och lämna tillbaka minneskortet och sen ska jag hem och skicka bilderna (om jag inte redan gjort det...). Och på Lördag och Söndag jobbar jag också på BK (har jag för mig) från elva till fyra om jag inte misstar mig.
Woo. En hel vecka med bara jobb. Jag tjänar ju pengar i alla fall!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0