Jobbar helg

Att jag kom innanför dörrarna på BK imorse var tydligen ett förvåningsmoment för min arbetsledare. Hon visste nämligen inte att jag skulle jobba och jag stod inte med på schemat. Dock slapp jag åka hem och fick stå på broilern istället för en annan tjej. Jag trodde då att det skulle bli en relativt lugn dag. Men jag hade fel.
Helt plötsligt hade jag hand om både broilern och fritösen samtidigt, och mitt i stressen slutade jag och gick.
Nu ska jag jobba i helgen, så är ledig fyra dagar.
Imorgon kommer jag sitta och redigera bilder hela dagen (för det eventuella fotojobbet) och sen kanske jag ska iväg...

Och nu ska jag nog sova. Är rätt så trött så det är en bra idé.
God natt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0