Just nu

Just nu sitter jag och spelar beroendeframkallande spel på facebook i brist på annat, lyssnar på Kings of Leon (efter att ha lyssnat igenom hela Relapse, Eminems nya... rätt bra), och börjar bli lite sömnig. 
Det känns dock alltid lite konstigt att gå och lägga sig när man är ensam någonstans, tycker jag. Har ingen aning om varför det känns så, men det bara gör det. Typ som att man måste vara uppe hela natten eller nåt... Haha. 
Nej, men jag har ju tagit hit min bok och t-shirten jag brukar sova i så det känns väl lite mer som hemma nu i alla fall. Kanske. 
Vovven sover här med mig inatt också. :)
Och med här menar jag styvpappas lägenhet... 

Nej... nu börjar ögonlocken bli riktigt tunga, vilket inte är så konstigt med hur lite jag måste ha sovit inatt. 
Så jag säger väl god natt med en låt jag nyss lyssnade på:

 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0