Lets stay up all night

Jag känner mig lite som en busig tioåring som planerar att stanna uppe hela natten även om hon inte får.
För, jag känner nästan som ett sug efter att bara sitta kvar vid datorn tills tidigt på morgonen, och sen sova hela dagen...
Men om jag skulle göra det kommer det att fucka upp mina sovvanor totalt, och det är inte så smart med tanke på att jag måste komma upp en viss tid vissa dagar. Eller, de flesta dagar till och med.

I alla fall har jag suttit/legat i sängen och stirrat på tv i flera timmar ikväll, och varit uttråkad.
Och nu tänkte jag som sagt sitta här.
Men det blir nog inte HELA natten. Kanske halva. Eller så blir jag för trött och går och lägger mig om en halvtimme, vem vet?
Återstår att se.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0