På något sätt...

Var på introduktion på BK idag, där jag börjat jobba.
Satt och läste massa regler, matsäkerhet, resturangsäkerhet och allt sånt, och sen fick jag göra ett litet, rätt enkelt, prov på det hela, för att visa att jag kunde det jag skulle. Fick mina jobbkläder också, och sen åkte jag hem.

Dum som jag var hade jag tagit av mig min näsring (för man får inte ha synliga piercings när man jobbar där) och lagt den i en pytteliten påse i väskan, och när jag sedan skulle sätta in den i näsan igen var den inte där... Antagligen ramlade den pyttelilla påsen ut ur väskan när jag tog ut alla andra grejer, mobil, mp3, sl-kort... Så, nu är den borta.
Och på något sätt kände jag på mig att det skulle hända redan innan jag åkte hemifrån, men ändå var jag tvungen. Som om de få minutrarna mellan hemmet och jobbet skulle gjort att hålet läkt ihop. Det hade ju varit smartare att bara lämna den hemma, men nej nej.
Aja, nu har jag i min gamla, pyttering, som är köpt på glitter och fullkomligt suger. Får väl beställa en ny ring snart.

Jag borde skriva på min bok typ NU, men mamma vill att jag ska måla på väggen och grejer, så vi får se.
Ska kolla lite grejer vid datorn först i alla fall.
Fler bilder på kissarnas lek-fight kommer sen.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0