Research

Åh, vad jag är inne i mitt skrivande nu.
Det är underbart.
Just för tillfället gör jag lite research om en sjukdom huvudkaraktären i min bok har. Och som tur är visar det sig att "symptomen" jag beskrivit i den lilla delen av boken jag skrivit hittills, och min idé om hur det gick till, var helt rätt. Underbart. Jag hade inte ens gjort några särskilda efterforskningar om sjukdomen innan jag kom på idén, bara hört om den några gånger. Så att det visar sig att det stämmer överens med verkligheten är bara asbra. 
Tänker inte avlöja mycket mer än... Är ju bara på sida åtta. Nu ska jag fortsätta researcha, och sen skriva. 
Tröttheten jag kände försvann när jag började skriva igen, men snart kommer den väl tillbaka och hälsar på, så då får jag gå till kojs. 

Until then... skriva!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0