Running

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, varit hemma, ute med hunden och legat framför tv:n och degat ett tag nu.
Men för några timmar sedan var jag faktiskt ute och sprang.
Konstigt nog har JAG varit sugen på att gå ut och springa ända sen jag och mamma gjorde det för några dagar sedan, så nu bestämde jag mig för att bara sätta musiken i öronen och sticka ut. Själv.
Även om det är otroligt smärtsamt för mig att springa så har jag bestämt mig för att bara göra det i alla fall. Så småningom försvinner den där smärtan i rygg och mage och jag har mycket bättre kondition istället.
För det är faktiskt härligt ändå, att bara sticka ut med ingenting förutom musiken i öronen, och bara springa. För mig blir det: springa, gå, springa, gå, springa hela tiden, men mitt mål är att kunna springa hela "slingan" (tar typ 15-30 minuter) utan att dö och utan att gå. Dock kommer jag inte sätta upp några större mål för mitt springande ändå... Ska bara springa när jag känner för det, annars kommer det nog bara rinna ut i sanden för att jag känner mig pressad eller nåt.  

Just nu har jag ont i huvudet, inte speciellt trevligt.
Börjar en film på tv snart... trean eller femman. Wimbledon. Tror jag har sett den förr, men rätt trevligt att chilla framför ändå. Så det ska jag göra.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0