Saknar sin matte

Naaw, man märker på Simba att Lillasyster är borta.
Han saknar henne.
Han jamar mycket mer än vanligt, vill ha uppmärksamhet och hoppade nyss upp i mitt knä och la sig där (vilket han typ inte gjort sen han var liten kissekattsbebis).
Hans matte är ibland lite för kelig med honom, men när det kommer till kritan verkar han tycka om det även om han blir irriterad när hon väcker honom ibland.
Söta kisse.


Älskar den bilden på honom. :)

Hoppas mina små syskon har det trevligt i Spanien i alla fall! Sola och bada extra mycket för min skull nu! Och presenter vill jag ha! <3

Nu har han lagt hela huvudet på en av mina armar. Skriver bara med höger nu. Känns dumt att gå ut med hunden nu... Väntar ett tag till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0