Slutkörd

Yoes!
Idag var min femte (och sista för veckan) dag på BK.
Jag var lite duktigare på fritösen idag, och när det inte var alldeles kaotiskt fick jag lära mig hur kassan fungerade. Fick ta lite kunder och så också, men sen fick jag gå tillbaka till fritösen igen, när allt folk vällde in.
När det var som mest folk slutade jag, och åkte hem.

Har degat i sängen, och ätit tre olika "måltider" på typ tre och en halv timme. För när jag kom hem var jag galet hungrig (hade inte ätit frukost imorse eftersom bröden i styvpappas lägenhet hunnit mögla och det inte fanns nåtannat att äta där...) och mamma var och handlade, så jag tog en skål pasta med ketchup medan jag väntade.
Och sen när hon kom hem orkade hon inte ställa sig och laga mat på en gång, och var ändå hungrig, så hon stekte upp lite halloumi och då var jag ju bara tvungen att ta lite... med massa tomat.
Och sen, nyligen, lagade hon fläskfilé med potatisklyftor, så jag åt en tallrik sånt också.
Nu är jag mätt och belåten, och ska kolla på How I met your mother.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0