So many things, so little time...

Nu är jag på det där humöret igen, då jag vill göra massa saker på samma gång.
Jag har fotat hur mycket som helst idag, och då vill jag ju självklart lägga upp massa bilder här...
Har redan massa inlägg på g, men självklart kommer de ju alla komma precis efter varandra som vanligt och sen blir det väl rätt lugnt ett tag igen. Haha.
Och dessutom vill jag skriva på min bok.
Har ju inte så mycket tid över till det nu, för jag jobbar vissa dagar och vissa kvällar (nu när jag har fotojobbet också som jag nog kommer få jobba med en del i sommar, och kanske efteråt också), och dessutom är det svårare att skriva när alla är hemma eftersom det alltid händer något runt omkring, om det inte är mitt i natten (då jag inte heller riktigt kan skriva eftersom jag måste gå och lägga mig relativt tidigt), och inte heller kan jag bara sätta mig när jag vill när syskonen är här för de också vill ha datortid...

Knepigt.
Just nu vill jag bara samla ihop tillräckligt mycket pengar för att köpa en ny laptop så jag kan göra allt jag vill ifred och utan att känna mig stressad.

I alla fall håller jag på att föra över bilder till datorn, så något eller några bild-inlägg kommer nog rätt snart.
Annars imorgon. (Imorgon, då jag och lillasyster ska in till stan en stund igen för att köpa lite fler jeans och grejer...)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0