Trött

Hej.
Jag. är. trött.
Vaknade för lite mer än en timme sen, åt frukost och gick ut med hunden.
idag tänkte jag kanske ta tag i sånt jag borde göra. Typ skriva mer på min bok (om jag får en lugn stund vid datorn dvs). Det var några dagar sen jag skrev sist och jag vill verkligen inte sluta skriva. Det är bara svårt att skriva när det är så mycket ljud runt omkring hela tiden.
Annars kan jag ju redigera några fler bilder jag fotade.
I vilket fall som helst ska jag nog inte sitta och göra massa onödiga saker, som igår.
Jag har inte riktigt tid för det så mycket just nu.

Jag kom på en sak... Om jag sätter mp3:n i öronen när jag sitter och skriver kanske jag inte störs av ljuden omkring?
Det är värt ett försök. NU.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0