Two

Tjo tjo!

Som sagt var jag på arbetsintervju tidigare idag.
And guess what?
I got it.

Jupps, nu har jag två jobb.
Båda är ju deltidtjänster (som det ser ut än så länge), och den ena tjänar jag nog inte så mycket på i sommar.
Var tvungen att avboka min jobbtid som butiksdemonstratör imorn också, eftersom jag märkte att det låg alldeles FÖR långt bort åt helvete. Jag hade behövt åka i två timmar dit, stå upp i åtta timmar och sen åka i två timmar tillbaka. Tror inte att jag pallar det just nu, så det kändes inte riktigt värt det. Särskilt inte när de kan ringa om det nya jobbet när som helst.
 
Juste, har väl inte sagt vad det är för jobb än? 
Jag ska jobba på Burger King.
Det känns bra. Det är ju en bra erfarenhet att ha, och antagligen en bra merit på CV:t i framtiden. 
Så... Med tanke på att jag antagligen börjar jobba någon gång nästa vecka blir det nog ingen Hultsfredsfestival för min del. 
Det kanske var för det bästa ändå, eftersom jag hade hamnat i en massa skulder om jag lyckats låna pengar av folk. 
Nu är jag väl sysselsatt i sommar i alla fall. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0