Tzova yo

Tjiiio!
Idag har varit en rätt tröttsam dag.
Sov inte särskilt mycket inatt, och sen skulle jag till jobbet klockan elva.

Var satt på fritösen idag, och nu skulle jag lära mig få in tempot. Blev skriken på en gång också. Typ, utskälld.
Men sen gick det bättre och då var chefen snällare mot mig.
Klockan ett var arbetsledaren tvungen att skicka hem folk på grund av det låga tempot då och jag sa att jag kunde gå hem. Det var skönt att slippa vara där en timme till. 

Så jag åkte rakt in till stan och syrrans jobb för att provfota. 
Blev tilldelad kamera, stativ, blixt och ett rum, samt en modell och diverse olika kläder att fota.
Det gick rätt bra, och nu ska jag redigera bilderna nån dag och om de blir nöjda med mitt jobb får jag jobba för dem fler gånger. Hoppas hoppas. 

Sen åkte jag hemåt igen, cyklade hem och hämtade lite pengar och så hemma och cyklade ner och hämtade upp A och hennes vovvsing, sen handlade jag och så chillade vi här i lägenheten. 
Nu har vi ätit extremt mycket onyttig mat och massa godis, är übermätta och ska somna framför tv:n.
Imorn blir det jobb igen.
 
Det blev väldigt mycket mer text än jag tänkt från början, men jaja... 
Nu är jag trött och ska SOVA!
<3
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Orkade inte lasa hela texten men antar att du fatt natt slags jobb dar du far fota, later superkul!

Kommer hem snart.. sitter i en bibla har i candelario ... puss// fanny

2009-07-17 @ 19:17:48
URL: http://fannuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0