Updatering

Okej. Igår skrev jag inget alls, inte dagen innan det heller antar jag, så det får bli en liten update här.

I förrigår (måndag) var jag hemma under dagen, var ute och sprang lite med mamma och bara chillade (vad jag kommer ihåg...). Och typ nio-tio på kvällen ville en kompis ha med mig ut, så jag fixade mig lite snabbt och åkte in till medis.
Eftersom det var en måndag så var det inte så himla livat, men vi hade trevligt ändå, tillsammans med dennes vänner.
Var uppe i princip hela natten, och så låg vi och degade i en soffa hela dagen efter.

Åkte hem vid runt fyra-fem igår (tisdag) där jag sa hejdå till mina småsyskon och styvpappa (som nu antagligen sitter på ett flyg påväg till Spanien. HEJDÅ! <3), tog en dusch, la mig i sängen och hann kolla på det enda programmet jag ville se igår, How I met your mother, innan jag somnade. Blev väckt runt tio för att jag var tvungen att gå ut med hunden, så det gjorde jag, och sen låg jag och läste lite i min bok innan jag somnade igen.

Nu är jag så jävla trött.
Hela min kropp är mörbultad och jag hittar nya ställen som gör ont hela tiden, ingen aning om vad jag gjort för att förtjäna det...
Så idag ska jag väl ta det relativt lugnt. Om jag orkar ska jag nog få över lite grejer till styvpappas lägenhet där jag tänkte spendera en del tid nu när den är tom. Tar med mig vovven och kanske en kisse också. Mamma behöver lite tid bort från alla hundhår och jag behöver lite tid att vara helt själv.
Kommer väl säkert springa fram och tillbaka mellan de två lägenheterna i tio dagar (eftersom de ligger rätt så nära varandra).

Nej... Nu ska jag kolla lite grejer på datorn och sen lägga mig och dega framför tv:n igen.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0