Ut i regnet

Hej hopp!
Idag fick jag sova, mamma kom in vid typ halv tio och sa att hon kunde gå ut med hunden.
Skönt, tyckte jag som hörde regnet smattra utanför fönstret, och gosade in mig i mitt täcke igen.
Några timmar senare, runt tolv, vaknade jag igen och gick upp.
Har ätit frukost och duschat, och snart ska jag och mamsen in till stan för att leta lite reor.
Egentligen har jag inte sådär jättemycket pengar att spendera, men titta skadar ju aldrig, och man kan ju hitta fynd!

Senare ska jag träffa en vän, nångång ikväll antar jag. Det blir nog en liten myskväll och övernattning, antingen här (styvpappas lägenhet då) eller där. Det återstår att se.


Sådär ser den ut mest hela tiden här utanför balkongen.

Men nu ska jag göra mig i ordning och sticka.
Ha en trevlig dag i eller borta ifrån regnet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0